Ugly Ducks EH1 etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko ja joukkueen kotipaikka on Hämeenlinna. Joukkueeseen kuuluu 26 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Alakoulun 1-2 luokkalaisille 2013-2014 -syntyneille lapsille tarkoitettu Easy Hockey -ryhmä.

Harjoittelu tapahtuu sunnuntaisin 12.9.2021 alkaen jääliikuntakeskus Hakiossa CCM -kaukalossa klo 11:15 - 12:05.

Harjoituskauden hinta on 120€ (syyskausi 70€, sis. jäsenmaksun 20€ sekä kevätkausi 50€)

Lisätietoja junioritoiminnastamme saat tarvittaessa sivustoltamme www.uglyduckshockey.fi yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse:

uglyduckshockey(miuku)gmail(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 2 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Ugly Ducks EH1: kokoonpano